
Kävin tänään tikulla korjailemassa kisapukuani (nyt siinä on herutus kaula-aukko. D8). Tiku vingutti taas sitä pelottavaa kissajuttua. Ja nyt se musiikki soi päässäni, ja kissani saa kärsiä siitä.
Kärsikää tekin, ettei kissani tarvitse kärsiä yksin.
http://mirror.servut.us/flash/kawaii.swf
Kommentit