572130.jpg

Kokeilin tänään ekaa kertaa pelata Doublea ITG:llä. En osannut.
Ei ole minun lajini. En hahmota missä seison, jos pitää pelata kahdella padilla. :'D
Myöhemmin paikalle tuli gilgamesh1. Oli tasokkaampaa katseltavaa hänen double-pelaamisensa. Menkää toki tennarille luuhaamaan jos haluatte nähdä.

Bubble Dancer, double, easy, 3 block, x1.5, Hallway, Metall.
Muistan tuon kokemuksen varmaan loppuelämäni.

Falesin vieläpä.
Mulle ehkä riittää singlet toistaiseksi. Lupaan kokeilla doublea uudestaan kun pääsen jonkun 11blockin expertin kunnolla singlenä arcadella.
Eli ei ihan heti, jos koskaan. :'D